مصاحبه آرشیو خبر ها
همواره در تلاشم تا سطح بازیم را بالا ببرم

همواره در تلاشم تا سطح بازیم را بالا ببرم

دنیله روگانی طریقه ی پیشرفتش به عنوان یک مدافع در طول 18 ماهی که در یوونتوس بوده را توصیف می کند و در عین حال نگاهی هم به بازی روز شنبه با آتالانتا دارد. به اعتراف خود او، بازی کردن در یوونتوس نسبت به تیمی سابقش امپولی، چالشی متفاوت است، اما دنیله همین الان هر وقت در 1 سال و نیم اخیر توسط مربی تیم فراخوانده شده همه نشانه های یک مدافع آینده دار را در خود بروز داده است. او در گفت و گوی اخیرش با شبکه ی یوونتوس، در مورد ابعاد مختلف بازی اش گرفته تا تقدیر از هم تیمی هایی که به او در این راه کمک کرده اند صحبت کرده است:

 

ابعاد پیشرفت

 

می توانم بگویم نقطه ی قوتم در یارگیری و بازیخوانی است تا بتوانم بازی حریف را بشکنم و پاسشان را قطع کنم. من تکل زدنم را هم در یوونتوس بهبود بخشیده ام. طبیعتا نسبت به زمانی که در امپولی بودم شیوه ی دفاع کردنم را هم تغییر داده ام. ایجا ما بیشتر در جریان بازی یک به یک بازی می کنیم و این می تواند منجر به خطا شود، اما من همواره به دنبال این هستم که بازی ام را بهتر کنم و این چیزی است که با توجه به سبک بازی تیم من به آن نیاز دارم. داشتن این همه هم تیمی با استعداد در اطرافم مسئله ی ضروری است، چرا که می توانید از هر کدام از آنها چیزهای زیادی بیاموزید. بین مدافعانی که ما اینجا داریم، خصوصیات هریک برای دیگری مکملی بی نقص است و من بسیار خوش شانسم که می توانم از آنها الگو بگیرم.

 

پیروزی برابر آتالانتا

 

فصل خوب آتالانتا دیگر یک شگفتی نیست. ما باید این بازی را ببریم تا پیام محکمی از عزممان به بقیه ی لیگ بفرستیم و نشان بدهیم که اتفاقات بازی جنوا تنها یک خطای ناگهانی بود که از آن درس گرفتیم. داشتن یک هفته بین این دو بازی به ما فرصتی عالی داد تا سخت تمرین کنیم و اشتباهات هفته ی قبلمان را کنار بگذاریم.

 

حس خاص گل زدن

 

گل زدن برای یوونتوس حس فوق العاده ای بود و پاداشی مضاعف علاوه برخاطر شعفم از اولین بازی این فصل. از نظر هیجان و آدرنالین، گل زدن احتمالا به اندازه ی یک دفع توپ از روی خط دروازه حس خوب دارد. حتی می توان گفت که به همان اندازه مهم است و البته به یاد آوردنش برای کسی مثل من که زیاد هم این حس را تجربه نمی کنه آسان تر است.

 

رویای فوتبالی

 

من رویاهای زیادی دارم، بزرگترینشان قهرمانی در جام جهانی است. به عنوان یک هوادار یووه، بردن لیگ قهرمانان بزرگترین درستاورد ممکن خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: